Drogie dzieciaczki z klasy II b

Założyłam dla Was tego bloga abyście mieli lepszy dostęp do materiałów i ciekawostek, które będę tu zamieszczać. Będzie to na razie nasza wirtualna klasa. Wygląda na to, że jeszcze upłynie sporo czasu zanim spotkamy się wszyscy w szkole. Będę zamieszczać tu plan naszych działań, a Wy będziecie mogli pisać komentarze i zadawać w nich pytania. 

Myślę o Was codziennie, jak Wam mija czas, czy dajecie sobie radę z nauką i czy jesteście zdrowi. 

Do zobaczenia w naszej prawdziwej klasie!

 

 

Komentarze

  1. Witam Pani Agnieszko.
    Jestem zdrowa.
    Odrobiłam wszystkie zadania, choć przeszkadza mi mojs młotsza siostra Gabrysia.
    Mój e-mail to izawasik@interia.pl
    Pozdrawiam Izia!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Pani Ago!
    My też robimy wszystkie zadania, także na eduelo.
    Wzywamy naszych kolegów i koleżanki na pojedynki.
    Pozdrawiamy,
    Roksana i Adriana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Was zapraszam do pojedynku na matmę. ;)

      Usuń
  3. Dzień Dobry!
    Odrobiłam zadania. Największe wyzwanie miałam z matematyką.
    Mam lekcje pianina online. Spędzam czas grając z siostrą w gry planszowe, czytam książki i układam puzzle.
    Na szczęście jestem zdrowa.
    Pozdrawiam
    Zosia Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry!
    odrobiłam zadania.jestem zdrowa wolny czas spędzam na czytaniu książek i graniu w szachy.zasiałam rzeżuchę,pomidory i przesadzałam kwiaty do większych doniczek.Rzeżucha już wykiełkowała i pomidory też. pozdrawiam Asia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry :)
    Ja też mam wszystkie zadania zrobione. Wolny czas spędzam na bawieniu się z kuzynkami, graniu w gry planszowe i układaniu puzzli.
    Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
    Lenka Suska

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry dziewczynki, miło słyszeć wieści od Was,
    życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry Pani Agnieszko i wszystkim w klasie, też jestem zdrowa, odrabiam zadania , gram w gry planszowe i bawię się z bratem, pozdrawiam Matylda. <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry Matyldo!
    Cieszymy się, że dołączyłaś do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Blanka Suska

    Dzień dobry Pani Agnieszko !
    Ja też jestem na bieżąco z moimi zadaniami. Jestem zdrowa, czytam książki, bawię się z moją siostrą, tęsknię za szkołą i koleżankami.
    Pozdrawiam wszystkich,
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  11. Blanka Suska

    Dzień dobry Pani Agnieszko !
    Ja też jestem na bieżąco z moimi zadaniami. Jestem zdrowa, czytam książki, bawię się z moją siostrą, tęsknię za szkołą i koleżankami.
    Pozdrawiam wszystkich,
    Blanka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry Pani Agnieszko i cała klaso 2b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    U mnie jest wszystko ok,jestem zdrowy,
    czasami gramy w planszówki ,xboksie, komputerze na cinekcie,i tak dalej i tak dalej.
    Zadania robie na bierząco.
    Nie mogę się doczekać powrotu do szkoły.

    POZDRO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No witamy Filipa :)
    też mi się wydaje, że wracać do szkoły będziemy w podskokach na jednej nodze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to już bardzo , bardzo dawno temu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga