Piątek 8 maja 

Dzisiaj luźniejszy dzień z okazji piątku :) Nagrałam dla Was krótką bajkę i mam nadzieję, że spodoba się Wam ta historia o leśnych zwierzętach, które proszą ludzi, aby sadzili nowe drzewa w miejscu tych wyciętych...

 

 

W mojej domowej bibliotece jest mnóstwo książek o tematyce ekologicznej lub przyrodniczej ponieważ mam obok siebie ciekawskiego przyrodnika ;)


Na zakończenie ekologicznych dni postarajcie się wykonać Dzień odkrywców z zeszytu ćwiczeń do j.polskiego.

- Ćwiczenia do j. polskiego s. 14 i 15.

Wykonajcie kolorowe zadania ze strony 14 i 15-  Dzień odkrywców.

  Bardzo lubimy też układać puzzle, może ta strona spodoba się również Wam: Kliknij na mnie

 

Pożegnam Was muzyką. Włączcie prezentację. Przypomnijmy sobie pięciolinię, klucz wiolinowy... bawcie się muzyką...🎵 🎶 🎵

Kliknij na mnie.

Miłej zabawy i udanego weekendu!!!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga