Poniedziałek 18 maja

 

1. Edukacja polonistyczna:

Podręcznik s. 22.  

Wiersz "Trzy po trzy" Małgorzaty Strzałkowskiej. Musicie wiedzieć, że pani Małgorzata bardzo lubi pisać dla dzieci i rodziców wiersze, których czasem wprost nie da się wymówić :)

Rozczytałam się o tej autorce i dowiedziałam się, że pani Małgorzata 📖:

📕  nie lubi podróżować,

📙  zbiera figurki kotów i nie ma już ich gdzie stawiać,

📘  i boi się przeszklonych wind, do takich nigdy nie wchodzi.

Przeczytajcie uważnie wiersz kilka razy. I teraz uwaga, uwaga ! Postarajcie się nagrać czytany przez was wiersz dyktafonem. Spróbujcie wczuć się w rolę niczym aktor na planie  😃 i wyślijcie na pocztę klasową @ 

Trudno się nie pomylić prawda? Nagrywałam to 8 razy 😃 

Więcej takich łamiących język wierszy znajdziesz tutaj: Kliknij i czytaj

 - Podręcznik do j.polskiego s. 21

W podręcznikach na s. 21 mamy ostatnie już spółgłoski, po których piszemy "rz". Przeczytajcie wszystkie 3 zadania. 

- Ćwiczenia s. 28, 29

A teraz wykonajcie super kolorowe "Potyczki ortograficzne "

 

  2. Edukacja matematyczna:

- Ćwiczenia do matematyki s. 43. Pomyśl i rozwiąż. Użyj brudnopisu jeśli potrzebujesz rozrysować zadania. 


Na do widzenia mam dla Was wiersz czytany przez Pana Macieja Stuhra "Komar i homar" Posłuchajcie i czytajcie.

Kliknij na mnie

 I jeszcze coś mi się przypomniało. Czy pamiętacie "Książkę bez obrazków" ?

 Kliknij tutaj

Do jutra, zapowiada się słoneczny tydzień !🌞


 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga