Środa 13 maja

Dziś zapach chleba

  Jak powstaje chleb ? Niektórzy uczniowie z naszej klasy są już doświadczonymi piekarzami, a i ja mam już swoje wypieki za sobą dzięki obecnej sytuacji ;)

 Otwórzcie też podręczniki do j.polskiego s. 18 i 19. Przeczytajcie tekst i zwróćcie uwagę na wygląd i różnicę zbóż.

 Nauczymy się dzisiaj rozróżniać zboża. Czy macie jakiś pomysł jak podpisać ilustrację ?

Spróbujcie wykonać to zadanie tutaj: Klik

- Ćwiczenia do j.polskiego s. 18. Teraz trochę ćwiczeń:

Otwórzcie podręczniki na s. 20. Samodzielnie przeczytajcie tekst z tej strony:

Co to jest skansen? Co to za miejsce? Czy byliście kiedyś w takim miejscu? 


Tak, tak byliśmy, nie piekliśmy chleba, ale w klasie mamy własnoręcznie zrobiony sznurek i serce od kowala. Kto pamięta ?

A teraz zobaczmy jak powstaje chleb:

Klik

- Ćwiczenia do j.polskiego s. 19, 20 i 21. Niektóre z tych zadań trzeba wykonać w zeszycie. Napiszcie więc temat lekcji: Od ziarenka do bochenka 😀


Na koniec małe zadnie: ułóż w odpowiedniej kolejności proces powstawania chleba: Klik

A Wy ? Chcecie podzielić się ze mną zdjęciami swojego chleba?

Komentarze

  1. Hej koledzy, koleżanki i oczywiście Pani Agnieszko chciałam Wam powiedzieć, że pofarbowałam pasemko na różowo. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że nie możesz nam wysłać zdjęcia : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Panią ja jak to czytałam to kojarzyło mi się z tym miejscem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuba nie martw się bo niedługo będzie spotkanie klasowe w sobote. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O i Kuba Filip Ś. chciałam wam polecić serial na Netflix nazywa się ,,Glich Tech'' jeśli lubicie gry video to coś dla was. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbym zobaczyć i fryzurę i film ale tata niema Netflixa a na spotkaniu mnie nie będzie):

      Usuń
  6. Dla mnie spoko a na cda jest ?????

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga